@ Court Farm - Reisverslag uit Gloucester, Verenigd Koninkrijk van Justine Berends - WaarBenJij.nu @ Court Farm - Reisverslag uit Gloucester, Verenigd Koninkrijk van Justine Berends - WaarBenJij.nu

@ Court Farm

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

09 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Gloucester

Vandaag na een dag reizen zijn Jenn en ik aangekomen op PGL 'Court Farm' dat is vlakbij ons vaste centre. Ik heb hier de hele week training voor abseilen en ropes assesments. Dus alles wat met de knopen en touwenen zekeren van mensen te maken heeft. Het is een heel klein park vrij oud, maar wel gezellig.Het is een oude boerderij volgens mij.We hebben al de hele week mooi weer. Ben vanmiddag aardig bij gekleurd in de zon, dus de regen valt hier over het algemeen best mee.
Er is hier toevallig ook een nederlands meisje uit Deventer dus dat is ook wel gezellig. En ik hoorde dat hier elke avond feestjes zijn dus ik ben benieuwd.Hoop dat ik me verjaardag maandag leuk kan vieren hier! en dat ik me assesments haal uiteraard.

  • 10 April 2010 - 06:40

    Carola:

    Ha Justine,
    Wat ik hoor en lees heb je het wel naar je zin. Wat een super ervaring voor je. Leuk dat Bob en Cisan binnenkort naar je toe gaan.Leuke tijd nog

  • 11 April 2010 - 06:56

    Bar:

    Hee Jusssssssss,

    Het klinkt goed! Al bijgebruind en al. Dat lukt hier nog niet hoor. Zitten nog veel binnen helaas. Ben je morgen vrij op je verjaardag? Of buffel je gewoon lekker door?
    En inderdaad, heb je al vrij gevraagd voor 30 mei kampioensfeestje/wedstrijd? Please be there!!!!

    xxx Bar

  • 12 April 2010 - 15:18

    Cisan:

    Heeee Tine, Van harte met je 19 verjaardag .
    Jammer dat ik niet bij je kan zijn.
    Maar we halen het de 22e dubbel en dwars in he??!!!!

    Maak er een leuke dag van !!!!
    xxxxxx C

  • 20 April 2010 - 13:36

    Liesje:

    Hooooi vriendinnetje!!
    Vandaag voor het eerst op je site! wist helemaal niet dat je dat zo actief doet! Maar goed zo ben jij, lekker actief ;)
    super leuk om al die verhalen te lezen! we moeten snel weer bellen..
    Heeeel veel plezier nog!!
    Kusjes Liesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Gloucester

Engeland

Recente Reisverslagen:

20 April 2010

@ White Mead

09 April 2010

@ Court Farm

03 April 2010

03/04/10

29 Maart 2010

Lief Dagboek 29/03/10

17 Maart 2010

laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03
Justine

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 11224

Voorgaande reizen:

05 Maart 2010 - 29 Juli 2010

Engeland

Landen bezocht: