03/04/10 - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Justine Berends - WaarBenJij.nu 03/04/10 - Reisverslag uit Plymouth, Verenigd Koninkrijk van Justine Berends - WaarBenJij.nu

03/04/10

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

03 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Vandaag onze eerste dag op Barton Hall een super groot PGL centre. We zijn hier een week om te helpen, aangezien het Pasen is en dit park vol zit met 'gezellige';) actieve families met kinderen. We hebben nog niet eerder families met kinderen begeleid dus weer een nieuwe ervaring.

We hebben vandaag een rondleiding gehad en daarna moesten we meteen onze eerste sessies beginnen. Ik moest 2 Aeroball sessies leiden. Wat een spel is. 4 trampolines twee tegen over elkaar en twee naast elkaar dus in een vierkant omringt door netten. en dan met een bal bij elkaar proberen te scoren. Beetje lastig uit te leggen maar wel een heel leuk spel. Zag er wel tegen op om dat 1 1/2 uur te doen met een groep van 12 mensen, maar het was harstikke leuk.

Morgen moet ik 3 sessies Orienteering leiden. Waar ik ook weer best wel tegen op zie. Maar we zullen zien hoe het gaat. Maandag zijn we vrij en hier in Plymouth zijn zelf WINKELS ( op het park waar ik normaal werk niet en hebben we geen telefoon signaal en internet ) en dat hebben we hier allemaal wel dus daar zijn we heel blij mee.
Dus maandag shoppen, en hopen dat we morgenvroeg een lekker paasontbijt krijgen hier.

Happy Easter!!

• 06 April 2010 - 07:37

Cisan:

Ook niet leuk als jij je best doet om iedereen op de hoogte te houden en er reageert niemand.
    Nu bij deze dan leuke stukjes schrijf je hoor !!!
    We bellen . xxx Cisan

• 07 April 2010 - 12:52

(T)eef (R)eef:

Justine justine justineeee

De werkende elite onder ons volgt je hoogtwaarschijnlijk wel op de voet (bar&ik)

heb je njou al vrij gevraagd in weekend van kampioenswedstrijd????

kusjes

• 08 April 2010 - 09:47

Marga:

Haa Justine, jaa ook ik bekijk regelmatig je site. Vandaag positieve geluiden gehoord van ETS over ale stagiaires. Daar hoor JIJ natuurlijk ook bij!!! Daaag, groetjes, Marga

• 09 April 2010 - 13:04

Mar:

Ik mis je Jus!! Maar zie dat je pas over 111 dagen terug bent, dat is toch veeeeels te lang! Maar goed, gelukkig geniet je wel een beetje van je tijd daar ookal mis je het thuisfront natuurlijk ontzettend!! xx mar