Lief Dagboek 29/03/10 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu Lief Dagboek 29/03/10 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu

Lief Dagboek 29/03/10

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

29 Maart 2010 | Brits Territorium, Minni Minni

Ik ben nu 2 weken op White Mead en ik begin het hier steeds leuker te vinden. De ene dag is leuker dan de ander. Vooral als er geen kinderen zijn en we training krijgen !! Vandaag heb ik een cursus schermen gevolgd en ben daarvoor geslaagd. Yeah nu kan ik kinderen ook leren schermen. Het grappige is dat ik voor zowel de theoretische testen slaag en de praktische ook maar er helemaal niks van begrijp. Vandaag heb ik mijn eerste evaluatie gesprek gehad en ze zijn gelukkig heel enthousiast en blij met me. Aanstaande vrijdag gaan Jenn een van me collega’s en een meisje waarmee ik het best op kan schieten, naar een ander park voor 2 weken. Iedereen die hier werkt gaan helpen op verschillende parken en daar activiteiten leiden. Dus best wel spannend om weer ergens anders heen te gaan. We hebben trouwens twee dagen vrij gehad dat hadden we ook wel verdiend. Dus iedereen is best uitgerust. Ik in ieder geval wel want ik doe niet mee aan alle alcoholische spelletjes die ze spelen puur uit verveling.

Ook heb ik het ‘nachtleven’ meegemaakt hier in de omgeving, en het was echt verschrikkelijk. Een grote zaal met tafels een bar en tl-verlichting geen muziek en rare mix drankjes. Niet echt wat we in Arnhem gewend zijn. Maar opzich wel leuk om een keer mee te maken.

Het eten is hier nogsteeds vrij hetzelfde namelijk: Vet,Vet,Vet,Suiker,Suiker,Alcohol.
Bij lunch krijgen we vaak friet en hamerburgers en bij het ontbijt,lunch,avondeten eten ze witte bonen in tomatensaus echt wagelijk.

Morgen weer mountainbike met een nieuwe school die vandaag is aangekomen. Woensdag schermen en donderdag krijgen we nog meer training. En vrijdag gaan we naar een ander park.

Dat voor zover hier veel liefs

Justine

• 31 Maart 2010 - 11:21

Bar:

Hee Jussie,
    Je klinkt heel erg druk, maar in ieder geval ook goed gewend aan Little Brittain. Heel goed. Volgens mij doe je alles prima, ook al denk je dat je het niet snapt. Je bent vast een natuurtalent!!!!!
    Hier gaat ook alles zoals het moet. Dames leuk staat nog steeds bovenaan en hopelijk blijft dat zo!!!!
    Liefs Bar X

• 03 April 2010 - 09:50

An:

He Juss,
    Je klinkt idd al aardig gewend..maar tja..alles went behalve..ja dat ja.
    dus ook dat vette eten (je kan het gelukkig hebben) zal wel wennen..
    Succes met je super drukke programma!!
    lfs Annerieke