laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu

laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

17 Maart 2010 | Brits Territorium, Minni Minni

16.03.2010 laatste trainingsdag
Vandaag ben ik na 9 dagen training geslaagd op Borreaton Park!!!! YEAHH! We moesten onze laatste twee assessments ‘low ropes’en ‘evening entertainment’ laten zien, en die werden afgetoetst. Ze zijn beide opcih wel goed gegaan. Daanra kregen we een test over de hele curcus, en de heb ik net 91% gehaald. We zijn nu onderweg met een busje naar White Mead waar we gaan werken. Ik moet met volgens mij met sommige mensen weer een kamer delen, maar dat weten we nog niet zeker. Aan de ene kant ben ik heel blij dat we nu eindelijk naar White Mead gaan, aan de andere kant is het jammer aangezien iedereen elkaar net wat beter ging leren kennen. En nu moeten we opnieuw mensen leren kennen en weer een nieuwe werkplek etc. Ik ben nu wel wat relaxer geworden nu ik de training heb gehaald, aangezien die echt zwaar was. Ik denk dat het me ook gaat lukken in Glouchester.
Aangekomen op White Mead: ’s avonds 20:00
Het was donker toen we aankwamen, we moesten eerst door een hele lange bijna verlaten achtige bos weg voordat we bij White mead aankwamen. (ergens in de middle of nowhere waar niemand bereik heeft met z’n mobiel of laptop behalve ik ) (haha) Werden we verwelkomt door 4 mensen van White mead, ze waren heel relaxed en heel vriendelijk. Ze lieten ons het appartement zien, wat echt onwijs mooi is. We hebben met een vrij grote slaapkamer en apparte badkamer erin. Met 2 stapelbedden. Een tv op de kamer en hele lekker bedden kussens. Ook we delen een kamer met 4 meisjes. Er is nog een andere kamer waar nog twee meisjes in zitten, en er is nog een apart badkamer zelfs een bad. We hebben een woonkamer, met keuken koelkast vriezer magnetron alles dus we zijn echt helemaal blij. We hebben heel erg geluk dat we hier op White Mead zitten ze hebben hier namelijk de beste faciliteiten voor werknemers en we mogen van alles gebruik maken. We mogen naar de sportschool,zwembad,sauna en beatysalon. Dus ik ben heel blij!!!!

  • 19 Maart 2010 - 07:16

    Carola:

    Ha Justine, gefeliciteerd, super dat je geslaagd bent, zal je wel wat rust geven neem ik aan. Ga maar lekker naar de beautysalon de sauna enz., heb je verdiend. Nog een leuke tijd verder!

  • 19 Maart 2010 - 12:20

    Eeef:

    Moppentapper!
    Nou, ik zal heel de fucking dag in bad gaan liggen, sodi-juu! Lekker man...!
    Leuk om alles te lezen, wordt mijn werk aanzienlijk leuker van ;)

    Gilles heeft een cheap-ass ticket gevonden he, dus haal je dansschoenen maar uit de kast... we komer deraan!

    Oohja, en nisschien mot je ffkes wat fotootjes erop pleuren!

    dan nog iets héééél belangrijks:
    30 mei is kampieoenswedstrijd, misschien kan je nu al aangeven dat je dat weekend in Ollandia bent?

    See u lter, alligator!

  • 21 Maart 2010 - 09:40

    Bar:

    Hee Jus,
    Echt wel cool, dat White Mead. Weet je zeker dat ze snappen dat je daar komt werken, of denken ze dat je gewoon een betalende gast bent...?
    Fijn dat die cursus achter de rug is, nu voor het echie!! Gaat vast goedkomen. En ja 30 mei, moet je misschien wel even een heen en weertje boeken.
    Gaan nu op naar Goor, of all places!!!! Vorige week stond Lies echt als een ware goalgetter te scoren, dus dat brengt 30 mei al wat dichterbij.

    Hee have fun en tot snel.
    Liefs B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Engeland

Recente Reisverslagen:

20 April 2010

@ White Mead

09 April 2010

@ Court Farm

03 April 2010

03/04/10

29 Maart 2010

Lief Dagboek 29/03/10

17 Maart 2010

laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03
Justine

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 935
Totaal aantal bezoekers 11278

Voorgaande reizen:

05 Maart 2010 - 29 Juli 2010

Engeland

Landen bezocht: