Dag 4 Borreaton Park Shrewsbury 09.03.2010 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu Dag 4 Borreaton Park Shrewsbury 09.03.2010 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu

Dag 4 Borreaton Park Shrewsbury 09.03.2010

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

09 Maart 2010 | Brits Territorium, Minni Minni

Vandaag moesten we vroeg op, vandaag zou onze tweede intensieve dag beginnen. Ik ben niet echt een persoon die ervan houdt om vroeg op te staan, maar ik moet er maar aan wennen. Kwart voor 7 gaat de wekker. Ik ging als tweede douche maar aangezien onze douche een beetje kapot is ( hij blijft maar lopen ) het is een soort van timer douche knop, maar die van ons blijft maar lopen. Toen ik ging douchen was het warme water op dus ik moest al een DIE-hard koud douchen dat was wat minder. Toen gingen we ‘lekker’ ontbijten je hebt keus uit vanalles en nog wat maar ik weet niet zo goed wat ik moet kiezen want ik weet van de helft niet eens wat het is. We moesten om kwart voor 9 verzamelen. ( onze groep want we zijn in groepen in gedeeld )
En we hebben echt een leuke groep met leuke aardige mensen, denk dat ze ook wel humor hebben want de grappen krijg ik niet helemaal mee dus ik lach maar mee :P. We zouden vandaag ‘problem solving’en ‘archery’
dus iets met teambuilding activiteiten en als een team werken en samen lol hebben daar komt het op neer. Ook gingen we spelletjes doen een soort van raadsels en moppen maar die snapte ik niet allemaal maar het was wel echt super leuk. Het boogschieten was ook leuk, het was vooral gericht op de veiligheid en de regels van het boogschieten. We moesten in tweetallen elkaar op drie verschillende manieren voordoen hoe je schiet met de pijl en boog. De eerste was alleen in stilte dus alleen laten zien hoe het moet, de tweede met uitleg en de derde voordoen en uitleggen wat je precies moet doen. Ook moest je aan de hele groep uitleggen. Wat echt lastig was voor mij aangezien ik in deze 3 dagen nog geen instructor ben. Toen hadden we lunch om 12:00 en daarna was ik eigenlijk al uitgeput van al het denken en verwerken van de informatie. We hebben vandaag ook lessen gehad in een lokaal, en we werden schriftelijk getest. Ik heb achteraf de test maar even besproken met een team leider want ik snapte niet alles. Tussen door hadden we 20 minuten voor avond eten en toen weer terug naar het klaslokaal. Om half 7 waren we klaar, zijn even lekker gaan bijkomen. Want het is hier echt steenkoud en zijn de hele dag buiten bezig geweest. De Pub gaat om 9 uur open dus even lekker gedoucht en daar een kijkje genomen, maar daar draaide ze een film en daar had ik niet echt zin in, dus ik en m’n roommate liggen nu lekker in bed. En ik ga lekker slapen.

• 09 Maart 2010 - 23:02

Justine Berends:

*Even wat feiten over Engeland en vooral de mensen hier op deze training. En wat ik hier al heb meegemaakt zover.
    -Ze dragen allemaal graag grijze joggingsbroeken ( de hele dag en nacht )
    -Ik heb hier van de 200 mensen die hier rondlopen op het park pas 2 écht knappe mensen gezien
    -Lonsdale is hier helemaal HOT
    -Ben gister al versierd door een teamleader :S en hij zei ‘in holland jullie geven drie kussen op de wangen in Engeland doen we dit’; en toen gaf hij me een kus op me mond. Ik kon wel huilen want ik kon wel door de grond zakken hoe genant ik het vond.
    -Ze praten de hele dag over naar de pub gaan, en praten alleen maar over zuipen.
    -Die crazy Moose pub hier is dus helemaal niet zo crazy, heel saai groot ( bijwijze van spreken met TL-verlichting)
    -Ik snap nogsteeds niet echt veel van de Penny’s en Ponden
    -Iedereen zegt constant ‘are you allright’ ‘how are you doing’ en ik weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen dus zeg ik maar i’m good en loop hard door :) .
    -Het is hier zo’n troep op de kamer.
    - Ik heb echt te weinig spullen bij me ( 2 koffers ) maar toch mensen hebben hier hele verhuisdozen en van die grote schoenen dozen gevuld met 1000 paar schoenen. ( ik heb niet eens een shirt met lange mouwen bij me volgens mij )
    -Het is hier zo koud, okal trek ik 3 vesten en twee jassen aan is het nog goed
    * Maar verder is echt hier echt leuk maar wel intensief

• 10 Maart 2010 - 20:27

Gilles:

Heey Joopie ik probeerde jou dus net even te bellen maar is je telfoon naar de klote of wat is daar mee aan de hand? Verder klinkt het allemaal wel leuk daar en dat Engels praten dat komt van zelf wel jo. Mocht je die testen niet halen moet je trouwens gewoon die trainer afpersen met z'n rare praktijken en dan komt het allemaal best goed. Hier overigens ook alles in orde bijna donderdag en dan kan er weer worden gedronken! Tot snel Kusje Gilles

• 12 Maart 2010 - 07:39

Bar:

Hee Jus,
    Wat een belevenissen allemaal. Had ik al gezegd dat ik je een stoer wijf vind?! Ik vind je echt superstoer, en het klinkt allemaal echt enorm intensief. Maar........... de eerste dagen zijn het meest heftig, want je moet nu echt aan alles wennen! Dat gaat gewoon steeds beter, en ook met dat Engels komt het wel goed. Maar die instructeur... what da f...? Is hij gek ofzo??/ Ik zou er niet op ingaan maar wel een keer heel hard sexual harassment zeggen. Wat een mafkees!

Nou, houd je taai! Het gaat echt steeds makkelijker en steeds leuker worden.

Alleen, .. OMG... Lonsdale...????

• 12 Maart 2010 - 10:12

Eef:

Justine BERENDDDDDDDS!
    Moppie van me!!

Het is echt één grote grijze bende hier in Holland sinds jij weg bent.. ik kom mijn bed niet meer uit (alleen om je blogs te lezen), wedstrijd na wedstrijd verliezen we omdat we de goalgetter missen, de kroegen lijken wel bibliotheken en de zon komt niet meer op sochtends sinds 6 amart jl.

maar verder gaat het top hier hoor..:) !

gewoon lekker doorgaan met je verhalen! Heel interessant om te lezen dat je koud moet douchen mop.. in de fucking oorlog kon je HELEMAAL niet douchen.. haha.

Nou Jussie, geniet er van! En al het begin is even wennen, komt vast helemaal goed!!

Veel Liefs, eef

• 12 Maart 2010 - 13:44

Mar:

Jus, leuke verhalen! NIet teveel aan thuis denken, want hier is niks te beleven.. Jij maakt alleen maar nieuwe dingen mee, terwijl wij hier maar ons oude vertrouwde leventje volgen... Geniet van het vieze eten, de lebbers van je begeleider (krijg je in ieder geval een goede beoordeling), de grijze jogginsbroeken en het domme accent. Dit is once in a lifetime..

xxx tot je volgende verhaal maar weer

• 15 Maart 2010 - 07:21

Bob:

DAg Lieve schat,

Ik ben trots op je, nog even volhouden met de training.