Dag 4 Borreaton Park Shrewsbury 09.03.2010 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu Dag 4 Borreaton Park Shrewsbury 09.03.2010 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu

Dag 4 Borreaton Park Shrewsbury 09.03.2010

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

12 Maart 2010 | Brits Territorium, Minni Minni

Vandaag moesten we vroeg op, vandaag zou onze tweede intensieve dag beginnen. Ik ben niet echt een persoon die ervan houdt om vroeg op te staan, maar ik moet er maar aan wennen. Kwart voor 7 gaat de wekker. Ik ging als tweede douche maar aangezien onze douche een beetje kapot is ( hij blijft maar lopen ) het is een soort van timer douche knop, maar die van ons blijft maar lopen. Toen ik ging douchen was het warme water op dus ik moest al een DIE-hard koud douchen dat was wat minder. Toen gingen we ‘lekker’ ontbijten je hebt keus uit vanalles en nog wat maar ik weet niet zo goed wat ik moet kiezen want ik weet van de helft niet eens wat het is. We moesten om kwart voor 9 verzamelen. ( onze groep want we zijn in groepen in gedeeld )
En we hebben echt een leuke groep met leuke aardige mensen, denk dat ze ook wel humor hebben want de grappen krijg ik niet helemaal mee dus ik lach maar mee :P. We zouden vandaag ‘problem solving’en ‘archery’
dus iets met teambuilding activiteiten en als een team werken en samen lol he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Engeland

Recente Reisverslagen:

20 April 2010

@ White Mead

09 April 2010

@ Court Farm

03 April 2010

03/04/10

29 Maart 2010

Lief Dagboek 29/03/10

17 Maart 2010

laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03
Justine

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 887
Totaal aantal bezoekers 11278

Voorgaande reizen:

05 Maart 2010 - 29 Juli 2010

Engeland

Landen bezocht: