10.03.2010 Shewsbury trainingsdag 4 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu 10.03.2010 Shewsbury trainingsdag 4 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu

10.03.2010 Shewsbury trainingsdag 4

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

12 Maart 2010 | Brits Territorium, Minni Minni

10.03.2010 Shewsbury trainingsdag 4
Vandaag begonnen we zoals elke dag weer om kwart voor 9. Verzamelen elke dag met mijn groep op dezelfde plek en gaan dan vervolgens een activiteit doen. Vandaag begonnen we met estafettes ‘avond entertainment’. Samen met een andere groep hadden we avond entertainment in een grote sporthal. Ze noemen de estafettes Weaky Races. In verschillende teams moesten we allemaal gekke estafette races doen. 3 uur lang achter elkaar!!! Dat was iets minder dat het zo lang achter elkaar is. Maar het doel van de avond entertainment is dat we leren wat voorn soorten estafettes je allemaal kunt doen, en hoe je kinderen moe maakt voordat ze gaan slapen. De races zijn uitdagender die ik vroeger leerde bij gym. Je moest soms moonwalkend naar de overkant. Met je team een zo lang mogelijke lijn maken met kleding en je lichaam. Ook doen ze veel spelletjes dat je je schoenen uit moet doen en dan op een hoop gooien en dan een schoen pakken en die gene moet dan iets doen. Vind ik persoonlijk wel een leuke manier. Ook zijn ze hier dol op reviewing soort van na bespreking. Bij elk klein ding wat we doen hebben we een reviewing. Maargoed. Ook hebben we na de hele dag in die ijskoude sporthal te hebben gezeten/gelegen en gerend, buiten spellen geleerd. Sommige vind ik niet zo leuk omdat je dan dingen moet zeggen die ik niet echt kan uitspreken zoals het hoort. Zoals: Mothhh of zoiets ( een mot in het Nederlands ) En we hebben na elk spel dat we hebben gespeeld weer verschillende manieren van reviewen geleerd.Het was een lange dag maar na dat ik gedoucht ben ga ik toch naar de pub uiteraard. Maar in de pub was een quiz bezig. Heel raar ze vinden het heel leuk om gewoon aan tafeltjes te zitten zoals in een bejaardesoos en dan quizes te doen. Oké nou ik niet. Dus heb een beetje aan de bar gehangen met een ander meisje, maar zei was een beetje raar dus ben ik maar naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Engeland

Recente Reisverslagen:

20 April 2010

@ White Mead

09 April 2010

@ Court Farm

03 April 2010

03/04/10

29 Maart 2010

Lief Dagboek 29/03/10

17 Maart 2010

laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03
Justine

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 872
Totaal aantal bezoekers 11205

Voorgaande reizen:

05 Maart 2010 - 29 Juli 2010

Engeland

Landen bezocht: