11.03.2010 12.03.2010 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu 11.03.2010 12.03.2010 - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu

11.03.2010 12.03.2010

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

13 Maart 2010 | Brits Territorium, Minni Minni

11.03.2010
Vandaag was een leuke dag. We hebben ‘low ropes’gedaan soort van parcour met touwbruggen. Het was heel erg gebaseerd op vertrouwen en elkaar helpen en goed en duidelijk met elkaar communiceren. Dat was erg leuk want we moesten ook het parcour geblindoekt afleggen en dat is wel heel appart. (me verhalen worde steeds korter zoals je misschien zult merken aangezien ik niet echt veel tijd heb om het elke dag bij te houden)- En ik vergeet vaak wat we elke dag gedaan hebben omdat het nogal intensieve dagen zijn. We hadden vandaag health en safty les en dat was zo ontzettend saai en veel informatie,dat ik eigenlijk heel chagerijnig was. En ik werd nog chagerijniger toen we om 6 uur avond eten hadden en daar om 10 over 6 eindelijk binnen waren (staat altijd een hele lange rij) toen 10 minuten hadden om te eten toen terug moesten rennen naar de les. Dat werd me even teveel ik dacht echt Jezus ik moet al elke avond eten wat de pot schaft in 10 minuten zien weg te werken en dan nog terug naar de les ook. Toen waren we om half 8 klaar zijn even gaan bijkomen in onze kamer en toen wat gaan drinken in de pub.

12.03.2010
Vandaag een dag vrij !! Ik dacht eindelijk uit te kunnen slapen….. maar dat was niet het geval mijn leuke/gezellige/schreeuwende roommates maakte me al om half 9 wakker. Ik kon echt wel huilen want ik ben gewoon echt kapot en heb de slaap hard nodig. Maar toen hun om half 10 eindelijk de kamer eindelijk verlaten hadden om een beetje rond te gaan lopen. Kon ik al niet echt meer in slaap komen, maar wel een beetje tot rust komen. Om 12 uur ben ik gaan lunchen/ontbijten. En toen zijn Anna ( mijn roommate ) en ik naar Shewsbury gegaan om te shoppen. Nadat we eerst een halfuur in de middle of nowhere eindelijk een normale auto weg zagen moesten we nog een half uur rijden naar het centrum. Ik was erg benieuwd hoe de winkels zouden zijn. Toen zijn we naar het centrum gelopen en de de eerste winkel die we binnen liepen werd ik al helemaal gek van de leuke dingen die ze allemaal hadden. Ik heb vanalles en nog wat gekocht dus ik was helemaal happy! Ze hebben hier in engeland overal ook Topshops en River Islands dus dat komt wel goed met het shoppen hier. Anna en zijn om 6 uur terug gegaan en wat eten gehaald bij een supermarkt. In m’n nieuwe out-fit zijn we naar de pub gegaan en het thema was DISCO dus ik was erg benieuwd of mensen ook echt zouden gaan dansen deze keer. Het was wel gezellig, het kwam allemaal laat op gang. De regels zijn hier; eerst zo veel drinken als je kunt zo snel mogelijk en dan gewoon gek doen. Opzich wel grappig om te zien maar ook een beetje vermoeiend en eentonig want dat is het enige wat ze leuk vinden gewoon ZUIPEN en zitten op een stoel. Het was een gezellig avond. Jammer genoeg moeten we morgen wel weer om 8 uur present zijn bij het ontbijt.

  • 14 Maart 2010 - 09:15

    Bar:

    Klinkt toch al goed hoor, Jus. Na alle ontberingen, heb je nu toch iets vertrouwds kunnen doen. Shoppen! En over een half jaar vind je het misschien wel heel normaal om eerst op een stoel zoveel mogelijk te drinken hahaha. Nee hoor dat denk ik niet. Maare... je bent al op/over de helft van de training nu. En volgens mij heb je qua inhoud van het werk ook wel al heel veel leuke dingen gedaan en geleerd.

    We gaan vandaag even revanche halen bij Nijmegen, ik ga even jouw gebruikelijke doelpunten proberen te scoren.

    Laters.
    x Bar

  • 14 Maart 2010 - 21:34

    Yvonne:

    Super leuk!!

  • 15 Maart 2010 - 20:44

    Yannick:

    toch leuk dat je je verhalen goed bijhoudt want ik heb daar wel behoefde aan:D
    uhm.. ik vind het heel iritant dat ik niks van faceboek maar dan ook echt niks van deze hele site + faceboek begrijp.. en nog iritanter is het dat het op je site staat dat het bij jou 27graden is.. wat natuurlijk niet het geval is.
    we bellen oke?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Engeland

Recente Reisverslagen:

20 April 2010

@ White Mead

09 April 2010

@ Court Farm

03 April 2010

03/04/10

29 Maart 2010

Lief Dagboek 29/03/10

17 Maart 2010

laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03
Justine

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 882
Totaal aantal bezoekers 11205

Voorgaande reizen:

05 Maart 2010 - 29 Juli 2010

Engeland

Landen bezocht: