Day 3 Shrewsbury eerste trainingsdag - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu Day 3 Shrewsbury eerste trainingsdag - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van Justine Berends - WaarBenJij.nu

Day 3 Shrewsbury eerste trainingsdag

Door: justineinengeland

Blijf op de hoogte en volg Justine

08 Maart 2010 | Brits Territorium, Minni Minni

Dag 3 Shrewbury U.k. ( eerste dag training Borreaton Park )
Nou vandaag begon mijn eerste dag, meteen het ontbijt om 8 uur ’s morgens maar even geskipt. Beetje overdreven zo vroeg te gaan ontbijten als ik pas om 12 uur present hoef te zijn. Het was allemaal een beetje vaag, vooral zolang mogelijk in bed blijven liggen. Maar met elk geluid voor de deur schrok ik dan toch wakker. Ook werd er een aantal keer aan m’n deur gerommeld. En wat moet je dan zeggen in het engels? ‘this room is already taken’? Dus ik zei maar gewoon ‘hello’ en probeerde verder te slapen. Om twaalf uur heb ik me gemeld bij de receptie, daar kwam ik tot de conclusie dat ik er pas om 1 uur hoefde te zijn, dus dat begon lekker. Toen zei een PGL stafmember dat ik maar mee moest gaan lunchen en dat er ook al een meisje was aangekomen. Dat meisje heet Nikky en komt uit Canada ze was met haar ouders. Ik ben maar bij hun gaan zitten met lunchen. De vader van haar vertelde me ook wat de reden is dat ze in Engeland links rijden. Dat is als ik het goed heb begrepen; omdat ze vroeger op hun paard met de rechterhand hun zwaar konden pakken en dan de ander aan de rechterkant neer konden steken. Maar misschien heb ik het wel niet helemaal goed begrepen dat zou ook kunnen natuurlijk. Toen heb ik Nikky meegenomen naar onze kamer,want ze zou mijn room-mate worden. Ze is aardig en helpt me gelukkig wel. Ook kwam even later onze andere roomy genaad: Donna beetje dikkig meisje. ( ze dragen hier trouwens graag trainingsbroeken heb ik gemerkt ) echt bijna iedereen in zo’n lekkere grijze joggings-broek. En later kwam Anna een ander meisje er ook bij. Toen moesten we verzamelen bij de receptie en moesten we 3 groepen van 1 vormen. We gingen een tocht maken over het park. Het is absoluut géén landal-achtig park, maar echt suuper groot met veel land en bos en meertjes en allemaal gebouwtjes met kinderen die hier ook slapen zonder ouders. Die gaan dan op schooltrip en komen hier activiteiten doen met PGL. Ik moet ook 6 exames afleggen gedurende deze training. Alles in engels ik ben echt bang dat ik na deze 10 dagen weer thuis ben. Het is zo moeilijk om een normaal gesprek met iemand te voeren. Ik lach maar vriendelijk en zeg ‘yeah yeah’. Nu ik dit hier zit te typen zitten we met z’n vieren in een TE kleine kamer ik word nu al gek, want we moeten alle vier om 8 uur ontbijten en om kwart voor 9 aanwezig zijn.Er staan zware consequenties op als we te laat komen, maar hoe moeten vier vrouwen dat nou sochtends fixen? Nouja ik zie het morgenvroeg well….. We krijgen elke dag lessen en activiteiten. Morgen gaat mijn groep ( waar ook mensen bij zitten die naar het zelfde park gaan na deze training bij dus dat is wel leuk ) Maar we moeten morgen de hele dag buiten activiteiten doen en het is hier echt steenkoud maar gelukkig droog.

Ik voel me nu wel echt alleen op de wereld okal zit dit hele park vol met mensen en kinderen en gekken en eekhoorntjes. Maar ze denken dat ik alles maar begrijp als mensen tegen me beginnen te praten, en okal zeg ik dat ik Nederlands ben dan gaan zo gewoon door met hun accent. Donna die kamergenoot die spreekt met zo’n Yorkshire accent en ik kan er niks van maken.
Ik ga straks naar de pub hier op het park ‘The crazy Moose’ maar die gaat pas over twee uur open dus ik ga maar even hyven enzo…
Morgen een nieuw verhaal xxx ( ik mis nu me eigen kamer al en eigen bed )

De mensen hier zijn ook helemaal fan van Lonsdale en ik moet ongeveer 30 engelse kinderliedjes leren WOW

  • 08 Maart 2010 - 21:57

    Cisan:

    Heee Tine,
    Alles is nu nog nieuw maar je zult zien dat het morgen misschien al makkelijker gaat. Zou me maar niet te veel optutten 'smorgens dan lukt het wel met de tijd !!!
    Weet je dat je een verkeerde plaatsnaam
    hebt ingetikt zodat het nu net lijkt of je heeeel ver weg bent.Spelling.

    Kusjes cisan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Engeland

Recente Reisverslagen:

20 April 2010

@ White Mead

09 April 2010

@ Court Farm

03 April 2010

03/04/10

29 Maart 2010

Lief Dagboek 29/03/10

17 Maart 2010

laatste trainingsdag 16.03.2010 & White mead 17.03
Justine

Actief sinds 07 Maart 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 11205

Voorgaande reizen:

05 Maart 2010 - 29 Juli 2010

Engeland

Landen bezocht: